La regidora de Ciutadans, Ángeles Ribes, té ganes de continuar a la Paeria. La líder de la formació taronja ha assegurat a NacióLleida que té intenció de presentar la seva candidatura del seu partit de cara a les eleccions municipals previstes per la primavera (maig-juny) del 2019.
Ribes ha apuntat que el seu partit encara no ha obert el procés de primàries ni tampoc ha detallat les dates en què es podria fer, per bé que ha mostrat la voluntat de seguir defensant "el projecte per la ciutat de Lleida que té Ciutadans" que, al seu parer, és serveix com "alternativa al govern d'Àngel Ros".
En aquest sentit, Ribes ha defensat la capacitat de diàleg i d'entesa que el seu grup municipal ha tingut i té durant aquesta legislatura i ha posat l'accent en la influència de Ciutadans sobre l'executiu d'Àngel Ros. Amb Ribes ja són quatre els líders polítics de l'Ajuntament de Lleida que han mostrat la seva intenció de liderar candidatures després d'Àngel Ros, Carles Vega i Toni Postius, que ja ha estat escollit de manera oficial pel PDECAT.
Ãngeles Ribes es postula com a candidata de Ciutadans a les municipals de Lleida
La líder de la formació a la Paeria assegura que té la intenció de presentar-se novament als comicis
Ara a portada
Publicat el 15 de febrer de 2018 a les 17:36
Et pot interessar
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita
-
Política La Paeria aprova definitivament el pressupost del 2025