Què farà Àngel Ros? Es quedarà a casa i oblidarà la consulta? Anirà al col·legi electoral? Aquestes són les preguntes que molta gent es fa ara mateix a Lleida. El paer en cap no ha volgut aclarir aquesta setmana si s'acostarà a l'IES la Caparrella del Segrià per dipositar el vot a l'urna, per la qual cosa l'interrogant es mantindrà fins demà.
La negativa del president del PSC a informar de la seva voluntat ha obert les travesses i especulacions en alguns àmbits polítics de la ciutat. Fonts properes a l'alcalde asseguren que Ros decidirà en funció de com vegi la situació i que la seva intenció seria anar a votar en un moment on no hi hagués massa concurrència de ciutadans. Altres fonts consultades per NacióLleida indiquen que Ros ha deixat entreveure durant els darrers dies que la seva intenció és la de votar i anunciar el sentit del seu vot just després de fer-ho. No hi ha res confirmat, i, per tant, caldrà esperar la decisió final del socialista.
Anirà a votar Àngel Ros?
El Paer en cap manté silenci i deixa el dubte de si participarà al 9N | Fonts properes a l'alcalde indiquen que encara no ho té decidit
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 08 de novembre de 2014 a les 19:47
Et pot interessar
-
Política EN DIRECTE El ple ordinari d'abril de la Paeria de Lleida
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita