La diputada de Junts al Parlament i alcaldessa de l'Albi (Garrigues), Anna Feliu, i el diputat a la Diputació de Lleida i paer de Balaguer, Marc Solanes, encapçalen l'única candidatura en el procés d'elecció de l'executiva de Junts a la vegueria de Lleida després que aquest mes de gener, el fins ara president Eloi Bergós, renunciés al càrrec per motius personals.
Feliu s'ha presentat com a candidata a presidir mentre que Solanes és el seu número dos, com a secretari d'Organització. La llista compta també amb l'alcalde d'Alcarràs, Gerard Companys, el de Sant Ramon, Josep Maria Ribera, la de Foradada, Maricel Segú, el líder de la JNC a Ponent, Martí Beleta, l'exregidora a Lleida, Marta Gispert, i Joan Bucacha.
La candidatura també la conformen, en tant que vocals, la fins ara secretària d'Organització, Lídia Aixalà, juntament amb Xavi Alís, Antoni Balasch, Joan Ramon Castro, Manel Cònsola, Joan Eroles, Joan Carles Garcia, Judit Guim, Jordi Janés, Carme Miró, Joana Nieto, Cristina Polina, Toni Rodés, Imma Secanell, Joan Solà, Josep Tàpies, Marta Torre, Pepe Torres i Maricel Viladoms.
La presentació de candidatures es va encetar el dimarts 30 de gener i s'ha allargat fins a l'1 de febrer a la nit, de manera que aquest divendres ha tingut lloc la proclamació de candidatures i ha arrencat la campanya electoral, que finalitzarà el 6 de febrer. A partir d'aquí, tindran lloc les votacions telemàtiques, entre el 7 de febrer a les 10 del matí i el 9 de febrer a les 10 del matí, quan es donaran a conèixer els resultats.
Anna Feliu serà la nova presidenta de Junts a les terres de Lleida
Política
Marc Solanes, de Balaguer, serà el número 2 de la formació a la vegueria
ARA A PORTADA
-
Successos L'incendi a la Franja de Ponent queda estabilitzat i els veïns desallotjats poden tornar a casa Redacció
-
Societat L’incendi de la Llitera no avançarà més però l’extinció s’allargarà el cap de setmana Redacció
-
Successos Els Agents Rurals denuncien un pescador furtiu reincident amb 22 truites capturades al Pallars Sobirà Redacció
-
Societat Controlat l'incendi de vegetació agrícola de Tàrrega, que ha cremat prop de 39 hectàrees Redacció
Publicat el
02 de febrer de 2024 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
