L'alcaldessa de Balaguer, Lorena González, ha demanat al Govern de la Generalitat reprendre un projecte per fer realitat la connexió de la línia de ferrocarril Lleida-La Pobla de Segur fins a l'Alt Urgell. La Diputació de Lleida ja va fer una proposta l'any 2011 i el consistori balaguerí demana reprendre les converses.
La petició s'ha dut a terme en el marc de la commemoració del centenari de l'arribada del tren a la capital de la Noguera. L'acte ha estat encapçalat per la consellera de Territori, Ester Capella, qui ha reivindicat el ferrocarril com una eina de modernitat.
En el marc de la commemoració, la consellera també ha inaugurat una exposició itinerant que repassa els 100 anys d'història de la línia Lleida-Balaguer aquest mateix dissabte al matí durant la seva visita.
Balaguer reclama reprendre el projecte per fer arribar el tren fins a l'Alt Urgell
Política
La consellera de Territori reivindica el ferrocarril com una eina de modernitat
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de febrer de 2024 a
les 15:21
Actualitzat el
03 de febrer de 2024 a les
15:35
Et pot interessar
-
Política
ERC reclama congelar els impostos de la Paeria i compensacions per la taxa de residus
-
Política
Treballem per Balaguer denuncia que el govern local no aplica la moció per limitar l'horari nocturn dels comerços
-
Política
El socialista Sebastià Noguero és investit nou alcalde d'Almenar en compliment del pacte amb ERC
-
Política
Un centenar de persones recorden l’1-O a la plaça Paeria de Lleida
-
Política
Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida»
-
Política
Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic
