Un os bru va ser gravat aquest dilluns al matí corrent per la carretera del port de la Bonaigua, al municipi d'Alt Àneu. Tal com avança Segre, les imatges van ser captades per treballadors de l'estació d'esquí de Baqueira-Beret a la mateixa zona on fa dos mesos un altre exemplar jove va haver de ser foragitat pels Agents Rurals.
Precisament, la cap del cos al Pirineu, Anna Servent, apunta al rotatiu lleidatà que no descarten que es tracti del mateix plantígrad. Tanmateix, avança que de moment no duran a terme cap acció perquè el comportament de l'animal ha estat "el correcte i normal".
[intext1]
I és que en aquesta ocasió, davant la presència humana, l'os es va espantar i va fugir. Un comportament que per a Servent demostra que l'animal estava intranquil i no acostumat a la presència humana.
En aquest sentit, existeixen dues possibilitats: o bé es tracta d'un altre exemplar, ja que l'animal vist fa dos mesos no s'alterava davant la presència d'humans; o bé és el mateix jove "os problemàtic" que després de ser foragitat en dues ocasions ja no es troba còmode en aquestes situacions.
[intext2]
[altres]
Capten imatges d'un os corrent per la carretera del port de la Bonaigua
Els Agents Rurals no descarten que sigui l'exemplar que va ser foragitat fa dos mesos a la mateixa zona
Ara a portada
Publicat el 29 d’agost de 2023 a les 06:24
Et pot interessar
-
Política EN DIRECTE El ple ordinari d'abril de la Paeria de Lleida
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita