Junts pel Sí ha obert a la seva pàgina web una opció que permet a aquell qui ho vulgui formar part de la candidatura. Només cal accedir al seu portal, clicar damunt "fes-te candidat" i facilitar les dades personals. El web mostra els noms, els llocs de residència i fins i tot les fotografies dels candidats.
Junts pel Sí vol aglutinar més de 13.500 persones, 100 per cadascun dels 135 diputats al Parlament, per garantir que el 27-S serà un èxit. "Aquesta no és la llista de Romeva, Forcadell, Casals, Mas, Junqueras o Guardiola. No és la llista de ningú, és la llista de tots els que volem fer un país millor, més just i digne", es pot llegir al web.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=X3nOG4ZLa5g[/youtube]
ARA A PORTADA
-
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
S’enfronta a 14 anys per intentar cremar viva la seva parella mentre dormia a Artesa de Segre Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
Publicat el
05 d’agost de 2015 a
les 21:09
Et pot interessar
-
Política
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega
-
Política
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat
-
Política
Treballem per Balaguer abandona el govern i deixa el PSC en minoria
-
Política
Absolt l’exalcalde d’Alcarràs d’amenaces i coaccions a dos urbans del poble
-
Política
Larrosa confirma l’inici de les obres a Torre Salses i consolida els pressupostos per al 2026
-
Política
Natàlia Lloreta, nova cap del gabinet de l’alcalde de Lleida
