La diputada lleidatana de Junts per Catalunya, Cristina Casol, no deixarà l'acta de parlamentària malgrat la voluntat de la direcció del partit, que li ha exigit que se'n vagi, segons ha avançat El Periódico. "Si m'expulsen me n'aniré al grup dels no adscrits", assegura la diputada en declaracions a Nació.
La decisió adoptada per la direcció permanent s'ha pres aquest dilluns després que l'informe de l'oficina d'igualtat de la Cambra conclogués que no consten els fets que va denunciar Casol el passat mes de novembre, quan va assegurar que patia discriminació al grup i "assetjament per raó de gènere".
Casol va activar el protocol del Parlament, abans que la també diputada Aurora Madaula, secretària segona de la Mesa i vicepresidenta del partit, assegurés que havia patit "violència silenciosa " per part dels seus "companys i companyes" de grup parlamentari. Amb aquesta nova polèmica s'agreuja la relació entre Borràs i els seus afins i la resta del grup parlamentari i també de la formació independentista.
[noticiadiari]2/267652[/noticiadiari]
Cristina Casol no entregarà l'acta de diputada de Junts: «Si m'expulsen, aniré al grup dels no adscrits»
Política
La parlamentària lleidatana va denunciar que patia discriminació al grup i "assetjament per raó de gènere"
ARA A PORTADA
-
Successos Detingut un noi per una presumpta agressió sexual a dues nenes en una piscina de Balaguer Redacció
-
Terra Reclamen modificar una cursa de muntanya al Pirineu per protegir una ossa amb tres cadells Arnau Urgell i Vidal
-
Societat El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa Redacció
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
18 de gener de 2024 a
les 17:51
Actualitzat el
18 de gener de 2024 a les
20:43
Et pot interessar
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
