El conseller de Cultura, Santi Vila, avisa que el Govern exhaurirà totes les vies de recurs per defensar "a peu i a cavall" la compravenda de les obres de Sixena. Vila ha opinat sobre el darrer recurs presentat per la Generalitat al Tribunal Constitucional contra el trasllat provisional a Sixena de les 44 obres del Museu de Lleida, en el qual l'executiu reclama la suspensió "immediata" de la sentència del jutjat d'Osca.
El conseller ha reiterat el convenciment del Govern que l'operació de compravenda va ser "ajustada a dret" i de "bona fe" i que, per això, s'esgotaran totes les línies possibles de defensa.
Vila ha fet aquestes declaracions aquest dilluns a la tarda, en el marc d'una visita a l'Espluga de Francolí (Conca de Barberà), on s'ha compromès a donar suport al municipi sobre el futur de l'emblemàtic edifici modernista de la cooperativa.
Vila manté el pols amb Aragó per les 44 peces de Sixena del Museu de Lleida
El conseller de Cultura assegura que l'executiu català esgotarà totes les vies judicials
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’agost de 2016 a
les 21:17
Et pot interessar
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
-
Política
La Generalitat reclama a Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena que van sortir de Lleida
-
Política Violant Cervera es perfila com a candidata de Junts a Lleida
