El Comú de Lleida no preveu anunciar aquest diumenge si entra o no al govern de Miquel Pueyo. Fonts de la formació apunten a aquest diari que no tenen intenció d'abordar aquesta qüestió, que s'anirà madurant en els propers dies i quan es comenci a concretar el cartipàs.
"Encara queden dies", expliquen els comuns, que veuen molt possible el fet que Pueyo sigui investit alcalde el proper dissabte sense haver tancat un acord de govern.
El partit apunta que en la trobada d'aquest diumenge sí es debatrà la posició en relació al vot d'investidura, que pot ser per al candidat republicà o per a Sergi Talamonte, el candidat del Comú. En cap cas s'albira la possibilitat de donar suport a un altre candidat a l'alcaldia.
El Comú no preveu abordar aquest diumenge el debat sobre l'entrada al govern de la Paeria
La formació sí debatrà sobre la posició en el ple d'investidura
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 07 de juny de 2019 a les 23:10
Actualitzat el 07 de juny de 2019 a les 23:20
Et pot interessar
-
Política
Lleida estrena la videoatenció ciutadana
-
Política
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya»
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
