El Comú de Lleida no preveu anunciar aquest diumenge si entra o no al govern de Miquel Pueyo. Fonts de la formació apunten a aquest diari que no tenen intenció d'abordar aquesta qüestió, que s'anirà madurant en els propers dies i quan es comenci a concretar el cartipàs.
"Encara queden dies", expliquen els comuns, que veuen molt possible el fet que Pueyo sigui investit alcalde el proper dissabte sense haver tancat un acord de govern.
El partit apunta que en la trobada d'aquest diumenge sí es debatrà la posició en relació al vot d'investidura, que pot ser per al candidat republicà o per a Sergi Talamonte, el candidat del Comú. En cap cas s'albira la possibilitat de donar suport a un altre candidat a l'alcaldia.
El Comú no preveu abordar aquest diumenge el debat sobre l'entrada al govern de la Paeria
La formació sí debatrà sobre la posició en el ple d'investidura
ARA A PORTADA

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 07 de juny de 2019 a les 23:10
Actualitzat el 07 de juny de 2019 a les 23:20
Et pot interessar
-
Política PSC i Junts pacten l'alcaldia d'Almacelles per a Vanessa Olivart
-
Política «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»
-
Política Balaguer aprova el nou pressupost: 21,9 milions
-
Política ERC denuncia que l’ampliació de la zona blava a Lleida busca més ingressos i no mobilitat sostenible
-
Política El Parlament demana més trens entre Lleida i Montsó i reobrir estacions a Almacelles i Raimat
-
Política ERC d'Almacelles proposa un «govern de consens» després de la dimissió de l'alcalde