El govern espanyol no impugnarà la decisió de la Mesa del Parlament de permetre la delegació de vot del president de la Generalitat a l'exili, Carles Puigdemont, que ja va poder participar al ple d’aquesta setmana a través de la diputada Elsa Artadi.
Malgrat l’informe en contra dels lletrats del Parlament i l’anunci que els serveis jurídics de l’executiu estudiaven una possible impugnació, el govern espanyol deixa finalment la qüestió a mans dels grups parlamentaris, que en el cas del PSC, PP i Cs van presentar peticions de reconsideració a la Mesa.
							
																					
														
								El govern espanyol no impugnarà la delegació de vot de Puigdemont
Deixa la qüestió a mans dels grups parlamentaris
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2018 a les 17:57
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny Política
												ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
- 
												 Política
												Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics Política
												Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
- 
												 Política
												Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027 Política
												Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
- 
												 Política
												El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran Política
												El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
- 
												 Política
												Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida Política
												Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
- 
												 Política
												La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026 Política
												La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026

 
															 
															 
															 
															