El Govern espera rebre una proposta dels pagesos per avaluar com flexibilitzar les restriccions per la sequera.
El conseller d'Acció Climàtica, David Mascort, ha explicat que és un dels compromisos de la darrera Taula Agrària, aquest divendres: "Faran una proposta i analitzarem com ens la podem fer nostra".
El conseller ha exposat que, tenint en compte que "tots els sectors han de fer un esforç", l'objectiu és arribar a un acord perquè les restriccions no siguin "tan dures" com les recollides al Pla Especial de la Sequera. "Hem de veure com ho modulem", ha dit. El conseller diu que no es pot demanar "paciència" als pagesos, que preveuen més mobilitzacions dimarts, i defensa que treballen per atendre les seves reivindicacions.
"Veiem com els pagesos són al carrer fent les seves reivindicacions, i no només les entenem, sinó que fa temps que hi treballem", ha afirmat Mascort que ha assenyalat que aquest divendres s'ha reunit la Taula Agrària (amb els representants majoritaris de la pagesia i la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya) i n'han sorgit compromisos relacionats amb les demandes del sector primari.
El Govern espera la proposta dels pagesos per flexibilitzar les restriccions per la sequera
El conseller David Mascort diu que no es pot demanar "paciència" al sector primari i defensa que estan treballant en les reivindicacions
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de febrer de 2024 a
les 09:03
Et pot interessar
-
Política
Larrosa confirma l’inici de les obres a Torre Salses i consolida els pressupostos per al 2026
-
Política
Natàlia Lloreta, nova cap del gabinet de l’alcalde de Lleida
-
Política
La Paeria de Lleida pacta una governança inclusiva però el Hub de Balàfia genera friccions polítiques
-
Política
Vanesa Olivart renuncia a l'alcaldia d'Almacelles per motius de salut
-
Política
Junts i Impulsem Lleida renoven la coalició per a les municipals de 2027
-
Política
Larrosa perd la moció de confiança i podria deixar de ser alcalde si prospera un vot de censura
