La diputada del PPC Esperanza Garcia ha denunciat avui a la Comissió de control de la CCMA que TV3 està silenciant els regants de Lleida, favorables al Pla de Conca de l'Ebre.
En aquest sentit, García ha assegurat al director de TV3, Eugeni Sallent, que "la televisió pública catalana ha cobert abastament la informació relativa al Pla de Conca de l'Ebre, però ho han fet vulnerant els principis d'imparcialitat i pluralitat, sense donar veu a totes les opinions dels catalans, també les d'aquells que discrepen de la posició de la Generalitat respecte aquest projecte.
TV3 ha de ser un altaveu de les opinions de tots els catalans, no una simple prolongació del departament de premsa del Govern" ha dit la diputada, que ha assenyalat també TV3 "s'ha tirat als braços de les plataformes que van contra el Pla Hidrològic".
Creu que la cadena no va ser parcial en el debat sobre el Pla Hidrològic
Finalment, ha explicat que a l'especial sobre el projecte del PP es va convidar a un representant del Canal Segarra Garrigues perquè donés la seva opinió. No obstant això, la diputada del PPC ha recordat que "mentre el senyor Jové parlava, els tuits que apareixien en pantalla –filtrats, entenem- eren tots menys dos contraris al Pla de Conca, i la imatge que decorava la taula de debat era la frase "Lo riu és vida" i el nus, símbol dels contraris a aquest projecte".
El PP denuncia que TV3 silencia els regants de Lleida favorables al Pla Hidrològic
La diputada Esperanza Garcia acusa el director de la Corporació Catalana de Mitjans, Eugeni Sallent, de vulnerar els principis de pluralitat i imparcialitat
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2016 a les 18:24
Actualitzat el 19 de febrer de 2016 a les 18:35
Et pot interessar
-
Política Les Borges Blanques: dos anys de reptes socials i urbanístics amb poc consens
-
Política PSC i Junts pacten l'alcaldia d'Almacelles per a Vanessa Olivart
-
Política «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»
-
Política Balaguer aprova el nou pressupost: 21,9 milions
-
Política ERC denuncia que l’ampliació de la zona blava a Lleida busca més ingressos i no mobilitat sostenible
-
Política El Parlament demana més trens entre Lleida i Montsó i reobrir estacions a Almacelles i Raimat