El PP Lleida ha instat avui al Govern a licitar el muntatge dels llums de Nadal, en la Comissió Promoció Econòmica de la ciutat de Lleida, per tal que els comerciants puguin preparar ja la pròxima campanya nadalenca.
"Hem de tenir present que els llums de Nadal promouen el comerç de proximitat tradicional dels nostres barris, en aquest cas de la Zona Alta i del Carrer Major", ha assegurat Xavier Palau, Portaveu del Grup Municipal del Partit Popular a la Paeria.
Palau ha proposat impulsar diverses activitats al carrer durant aquesta època de l'any, per tal de generar un vincle entre la ciutadania i el comerç. "Des del Partit Popular, apostem per un model de promoció de Nadal on es combinin els elements d'enllumenat amb activitats de dinamització al carrer que promoguin la vinculació amb el comerç i altres entitats de barri", ha afegit el Portaveu del Grup Municipal.
El PP insta la Paeria a licitar el muntatge dels llums de Nadal
Proposa activitats als carrers de les zones comercials de la ciutat per afavorir el comerç durant aquesta època de l'any
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’octubre de 2019 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
-
Política
La Generalitat reclama a Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena que van sortir de Lleida
-
Política Violant Cervera es perfila com a candidata de Junts a Lleida
-
Política
Més de vint entitats s'oposen a Saül Craviotto com a pregoner de les Festes de Maig
-
Política
La CUP s'obre a pactar amb els comuns per a les municipals de Lleida
