
La marca Ros es potencia davant la del PSC
El PSC de Lleida ha engegat els engranatges per afrontar les eleccions municipals a la ciutat, previstes pel proper 24 de maig. La configuració del programa socialista s'està fent a partir de reunions temàtiques en les que Àngel Ros, regidors i membres del partit s'acosten a la ciutadania per copsar els problemes i bastir propostes electorals. El procés participatiu, que porta el nom "VintVint", ha culminat aquest dilluns amb un debat sobre responsabilitat.
No obstant, crida l'atenció que en el cartell promocional d'aquestes trobades la 'marca' Àngel Ros' apareix amb un cos de lletra molt més gran que les sigles del PSC, col·locades molt petites sota la gran T final. El debat sobre la situació als cartells de la icona del partit ja va aparèixer en les eleccions del 2011, quan els socialistes van afrontar la campanya en un context de davallada electoral.
Tecnologia, ciència, indústria i cultura, el pòquer de Ros
En el debat d'aquest dilluns, Ros ha posat de relleu que "quan parlem de responsabilitat parlem d’aquells aspectes que ens han de garantir i projectar un futur per Lleida basat en la tecnologia, la ciència, el salt a la industrialització, i en igual mesura també la creació cultural”.
En aquesta línia, ha dit, "aquest futur i aquesta responsabilitat passen per consolidar conceptes com un urbanisme sostenible, que hem treballat per exemple amb el nou POUM; estratègies de promoció turística i econòmica; l’aposta per l’agroalimentació – des de la indústria, el producte i el consumidor-; i l’educació, que ha estat i és també un aspecte prioritari en tot el debat".