Miquel Pueyo podria ser el nou candidat a l'alcaldia de Lleida per ERC. La formació independentista li ha demanat al doctor en Filologia Catalana que faci el pas per concórrer a les primàries que es celebraran el proper 23 de maig.
El nom de Pueyo fa setmanes que sona en l'òrbita de la formació republicana per encapçalar una llista renovada a l'actual, per bé que el professor encara ha decidit si aposta per ser cap de cartell a la ciutat de cara a les eleccions municipals del 2019.
El que sembla que ha perdut pistonada en els darrers mesos és Carles Vega, l'actual portaveu del grup municipal a Lleida i que no compta amb l'aval de la direcció del partit, que en diverses ocasions durant aquesta legislatura ha posat en dubte el seu lideratge de manera interna.
Vega va assegurar a inici d'any que tenia ganes de presentar-se i de repetir com a candidat atenent criteris personals, polítics i familiars. El candidat va guanyar la candidatura del 2015 després d'un ajustat frec a frec electoral amb Miquel Castellà.
ERC li demana a Miquel Pueyo que es presenti com a candidat a l'alcaldia de Lleida
Política
El filòleg assegura que s'està pensant si concorre a les primàries
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos La conductora del bus accidentat a Lleida dona negatiu a les proves d'alcoholèmia i drogues Redacció
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
05 de maig de 2018 a
les 02:40
Actualitzat el
05 de maig de 2018 a les
14:08
Et pot interessar
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
