El grup municipal ERC-Avancem plantarà els actes oficials de la Festa Major de Lleida com el pregó de dijous o els actes protocol·laris de la diada de Sant Anastasi com a protesta pel suport del govern municipal del PSC i els seus socis a l'aplicació de l'article 155 de la Constitució i a la repressió continuada de l'estat espanyol contra l'independentisme.
El president del grup, Carles Vega, convida els lleidatans i lleidatanes a gaudir de la festa amb normalitat, i fins i tot apunta que assistirà a alguns actes de forma individual, però considera que "com a representants d'una institució com la Paeria, que s'ha negat repetidament a denunciar l'empresonament dels presos i preses polítiques i en què governa a un partit que ha donat suport explícit al 155 no podem participar de la festa".
A més, ha insistit que "amb el president d'Esquerra Republicana en presó preventiva de forma injusta, a més de vuit persones innocents més, i set polítics més a l'exili –entre ells la secretària general del nostre partit- no hi ha res a celebrar."
ERC no assisteix als actes oficials de la Festa Major com a protesta pel suport de la Paeria al 155
Els regidors sí assistiran a l'acte central de la Sirollada a favor de la llibertat
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de maig de 2018 a les 22:42
Et pot interessar
-
Política Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica
-
Política L’Ajuntament de Mollerussa encalla amb un crèdit de dos milions i fa un toc d’atenció al servei de neteja
-
Política ERC pressiona el govern perquè les ajudes pels incendis no s’apaguin abans d’arribar
-
Política Mollerussa modifica la guia interventora per reduir la burocràcia i agilitzar els pagaments
-
Política Mínguez defensa el PSOE mentre creixen les incògnites sobre la jornada laboral i l’IRPF: «Sempre complim»
-
Política ERC pressiona el govern de Larrosa: “A Cappont no es viu d’anuncis, es necessiten escoles”