L'exalcalde de Lleida i actual cap de l'oposició a la Paeria, Fèlix Larrosa, ha reivindicat aquest divendres el seu vigor polític en el marc del ple sobre l'estat de la ciutat. El polític socialista ha tret pit del seu lideratge i ha assegurat que ell no és "un cadàver polític" com va assegurar el regidor del Comú de Lleida, Sergi Talamonte.
Larrosa ha recordat que el seu partit l'ha "revalidat", la qual cosa apunta a que el socialista serà el cap de cartell per a les eleccions municipals del 2023. "Mirin quina cara de salut fan els meus companys regidors!", ha bromejat l'edil, que ha carregat les tintes contra el govern de Miquel Pueyo. Larrosa ha acusat l'executiu de no tenir un projecte de ciutat definit, i ha lamentat la manca de transparència de l'executiu.
En aquesta línia, el socialista ha lamentat no saber quin és el deute real del consistori i ha recordat que ell, com a Paer en cap, sabia que tenia 183 milions de deute heretats de l'alcaldia d'Àngel Ros. Tot i això, Larrosa ha dit que no es va queixar perquè era coneixedor de la "qualitat" d'aquelles xifres d'endeutament. El polític socialista també ha criticat l'executiu de Pueyo per fer "propaganda" i no tenir criteris de govern unitaris.
Fèlix Larrosa: «Jo no soc un cadàver polític»
L'exalcalde acusa el govern de no ser transparent i recorda que ell sabia la "qualitat" del deute que ell va gestionar com primer edil
Ara a portada
Publicat el 11 de juny de 2021 a les 10:04
Et pot interessar
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita
-
Política La Paeria aprova definitivament el pressupost del 2025