La Fiscalia ha obert una investigació per la denúncia que va presentar VOX per un presumpte delicte contra la llei electoral, per les protestes que hi va haver durant l'acte que es va celebrar a Balaguer amb la presència del diputat Javier Ortega Smith.
El cas està en mans dels Mossos d'Esquadra que estan recopilant la informació necessària per a esclarir el que va passar en les protestes que es van produir a la capital de la Noguera.
Fiscalia investiga una denúncia de Vox per un acte a Balaguer
La diligència s'ha obert per un suposat delicte contra la llei electoral
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 04 de febrer de 2021 a les 20:00
Et pot interessar
-
Política
Junts Impulsem avalarà els pressupostos de la Diputació per "responsabilitat" i per garantir-ne l’execució
-
Política
ERC escull Kevin Bruque com a candidat a l’alcaldia de Balaguer
-
Política
El regidor de Junts per Mollerussa Raül Aguilar presenta la seva renúncia al·legant motius personals
-
Política
Lleida estrena la videoatenció ciutadana
-
Política
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya»
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
