La Fiscalia ha obert una investigació per la denúncia que va presentar VOX per un presumpte delicte contra la llei electoral, per les protestes que hi va haver durant l'acte que es va celebrar a Balaguer amb la presència del diputat Javier Ortega Smith.
El cas està en mans dels Mossos d'Esquadra que estan recopilant la informació necessària per a esclarir el que va passar en les protestes que es van produir a la capital de la Noguera.
Fiscalia investiga una denúncia de Vox per un acte a Balaguer
La diligència s'ha obert per un suposat delicte contra la llei electoral
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 04 de febrer de 2021 a les 20:00
Et pot interessar
-
Política L’Ajuntament de Mollerussa encalla amb un crèdit de dos milions i fa un toc d’atenció al servei de neteja
-
Política ERC pressiona el govern perquè les ajudes pels incendis no s’apaguin abans d’arribar
-
Política Mollerussa modifica la guia interventora per reduir la burocràcia i agilitzar els pagaments
-
Política Mínguez defensa el PSOE mentre creixen les incògnites sobre la jornada laboral i l’IRPF: «Sempre complim»
-
Política ERC pressiona el govern de Larrosa: “A Cappont no es viu d’anuncis, es necessiten escoles”
-
Política L’Esquerra Independentista de Lleida celebrarà una Diada per «construir la pròpia via»