El conseller de Presidència de la Generalitat de Catalunya, Francesc Homs, compareixerà al Parlament per donar explicacions sobre l'informe del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible a instàncies d'ICV. L'executiu català va admetre la setmana passada haver rebut un informe de CADS que mesos enrere havia negat, encara que va matisar que el document era genèric i que en cap cas s'hi especificaven propostes alternatives.
Tot i la compareixença d'Homs, la formació ecosocialista ha lamentat que CiU i ERC hagin vetat la del conseller d'Agricultura Josep Maria Pelegrí i la del president del Consell. "Lamentem moltíssim que s’estiguin vetant les compareixences dels Consellers perquè urgeix que donin explicacions sobre molts casos en els que el sector pateix la mala gestió i les polítiques totalment equivocades del Govern de la Generalitat, sense debat ni explicacions per part dels responsables de Govern» ha dit la diputada Sara Vilà, que ha reblat: "Cada cop tindrem més dret a sospitar de la inoperància del mateix, què és el que oculten?"
ICV força Homs a comparèixer pel Segarra-Garrigues
La formació vol aprofundir en el cas de l'informe del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible que el Govern va admetre haver rebut
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2014 a les 18:18
Actualitzat el 19 de novembre de 2014 a les 18:44
Et pot interessar
-
Política Mínguez reivindica la reacció de Sánchez davant el cas Cerdán: «Som diferents. Som socialistes»
-
Política Les Borges Blanques: dos anys de reptes socials i urbanístics amb poc consens
-
Política PSC i Junts pacten l'alcaldia d'Almacelles per a Vanessa Olivart
-
Política «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»
-
Política Balaguer aprova el nou pressupost: 21,9 milions
-
Política Inseguretat i neteja, les assignatures pendents del govern de Balaguer