L’equip local de Junts per Tremp, marca municipal del PDECat a les eleccions municipals del proper mes de maig, ha convocat la ciutadania a participar en un dejuni de 12 hores a la ciutat. Serà el proper dijous 6 de desembre en un acte pensat per mostrar solidaritat amb Jordi Turull, Jordi Sánchez, Josep Rull i Quim Forn, que es troben en situació de vaga de fam indefinida per protestar contra l'actuació del Tribunal Constitucional (TC) amb els recursos d'empara presentats.
El dejuni tindrà lloc de 9h del matí a 21h del vespre davant l’Ajuntament de Tremp. La candidata de Junts per Tremp a les eleccions municipals, Anna Ritz, ha fet una crida a les persones, tant a títol individual com als col·ectius, a sumar-se al dejuni “en senyal de reconeixement al sacrifici i patiment afegit dels presos polítics” que han decidit iniciar la vaga de fam.
D’altra banda i per acord de l’executiu comarcal i pirinenc, el PDECat ha acordat anul·lar el sopar de Nadal previst per aquest dimecres "com a mostra de suport i en solidaritat als companys que s’han declarat en vaga de fam”, segons apunta la formació en un comunicat. El sopar serà substituït per una trobada informal per debatre sobre la situació política actual.
Junts per Tremp convoca la ciutadania a un dejuni de 12 hores en suport a la vaga de fam
Política
El PDECat del Pallars Jussà anul·la el sopar de Nadal previst per aquest dimecres en solidaritat amb els presos
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de desembre de 2018 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Política Sara Bailac deixa el Senat i renuncia a repetir com a candidata d'ERC per Lleida
-
Política
ERC reclama congelar els impostos de la Paeria i compensacions per la taxa de residus
-
Política
Treballem per Balaguer denuncia que el govern local no aplica la moció per limitar l'horari nocturn dels comerços
-
Política
El socialista Sebastià Noguero és investit nou alcalde d'Almenar en compliment del pacte amb ERC
-
Política
Un centenar de persones recorden l’1-O a la plaça Paeria de Lleida
-
Política
Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida»
