Junts ha guanyat les eleccions a les Borges Blanques però ha perdut la majoria absoluta.
Núria Palau ha aconseguit 6 regidors, un menys que al 2019 i per tant, Borges per la República (Bx Rep – Xtu) que n'ha obtingut 4 i ERC que n'ha tret 3, podrien pactar i formar govern.
Aquestes dues formacions, liderades per Josep Farran i Salvador Noguera, respectivament, van formar una coalició fa quatre anys però aquesta vegada han decidit concórrer per separat als comicis i han aconseguit millorar resultats. Xavier Gispert amb el PSC i José Luis Pardo amb el PP, s'han quedat sense entrar l'ajuntament de la capital de les Garrigues.
[municipals2023]MUN25058[/municipals2023]
Junts perd la majoria a les Borges i els partits republicans podrien pactar per governar
Núria Palau es deixa un regidor mentre que les dues formacions que el 2019 anaven en coalició aconsegueixen sumar-ne set
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2023 a les 23:16
Actualitzat el 28 de maig de 2023 a les 23:23
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Mollerussa es reunirà amb la Generalitat per desbloquejar el col·lapse
-
Política Mollerussa col·lapsa: Marc Solsona demana al Govern que intervingui l'ajuntament davant el bloqueig intern
-
Política ERC trenca el pacte de govern amb el PSC a Soses per discrepàncies en la construcció del pavelló municipal
-
Política El Pla d’Urgell pica a la porta de la Generalitat: «Prometen món rural, però no contesten el telèfon»
-
Política Aliança Catalana seria primera força a Lleida, segons un sondeig
-
Política Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica