La Crida per Lleida-CUP ha denunciat la "passivitat" de la presidència del Centre de Negocis i Convencions S.A. a l’hora de reclamar el deute de vora 350.000 euros de la concessionària la Llotja S.A. Aquesta xifra és el cànon acumulat des del 2012 que la concessionària no ha pagat pel concepte de la gestió del teatre la Llotja.
El representant de la formació al Consell d’Administració reclama anar més enllà "que requerir el deute mitjançant un burofax" i demana que es rescindeixi el contracte entre l’empresa pública CNC i la Llotja S.A., denunciar la concessionària per incompliment contractual i realitzar una auditoria externa de l’empresa.
En aquest sentit, la Crida lamenta que la Llotja S.A. no hagi entregat les seves auditories a l’Ajuntament després de nombrosos requeriments. "Aquesta pràctica ens reafirma que la gestió de l’equipament de la Llotja ha de ser 100% pública i transparent", indica el representant al Consell d’Administració.
La Crida reclama a la Paeria que trenqui el contracte amb la Llotja S.A després del deute acumulat
La formació denuncia un incompliment contractual
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2016 a
les 11:58
Actualitzat el
29 de novembre de 2016 a les
12:07
Et pot interessar
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
-
Política
La Generalitat reclama a Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena que van sortir de Lleida
-
Política Violant Cervera es perfila com a candidata de Junts a Lleida
