La Diputació de Lleida destinarà 5,6 milions a subvencionar inversions municipals per a la millora de la gestió d'aigua fins el 2019. Així ho ha aprovat el ple d'aquest divendres, on s'han
aprovat les bases del nou Pla d'inversions per la millora en la gestió de l'aigua d'ús públic per a les anualitats 2016, 2017, 2018 i 2019.
Aquest pla subvenciona les inversions que fan els municipis en la millora i adaptació de les infraestructures de distribució d'aigua destinada a consum, en la implementació i millora de sistemes de tractament i potabilització d'aigua destinada a consum i en la millora i adaptació de les infraestructures de tractament de l'aigua en piscines municipals.
La dotació serà de 5.640.000 euros repartits en quatre anualitats. Aquest 2016 es finançarà fins als 500.000 euros; al 2017 i al 2018 s'hi destinaran 1.800.000 euros cada any i al 2019 la corporació aportarà els 1.540.000 euros restants.
 
							
																					
														
								La Diputació destinarà 5,6 milions a inversions municipals en gestió d'aigua fins el 2019
La dotació es repartirà en quatre anualitats
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de maig de 2016 a les 17:00
										Actualitzat el 21 de maig de 2016 a les 17:04
									
								Et pot interessar
- 
												 Política
												ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny Política
												ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
- 
												 Política
												Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics Política
												Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
- 
												 Política
												Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027 Política
												Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
- 
												 Política
												El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran Política
												El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
- 
												 Política
												Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida Política
												Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
- 
												 Política
												La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026 Política
												La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026

 
															 
															 
															 
															 
															