Una pancarta s'ha penjat aquest dilluns a la tarda al balcó de la Paeria per mostrar el rebuig a la sentència del Tribunal Suprem contra els líders independentistes. El lema del cartell que han celebrat molts manifestants era "la nostra sentència, independència".
Aquesta pancarta s'ha col·locat pocs dies després que la Paeria retirés la que tenia en solidaritat amb els presos polítics i que va ser denunciada per Ciutadans. Unes 8.000 persones s'han concentrat aquest vespre al davant del consistori i també a la subdelegació del govern espanyol per mostrar el seu rebuig a la decisió del Suprem.
«La nostra sentència, independència», el lema que penja del balcó de la Paeria
Política
Milers de persones han sortit al carrer aquest vespre per rebutjar la sentència als líders independentistes
ARA A PORTADA
-
Societat La Paeria de Balaguer fa marxa enrere i desmuntarà el tendal del Mercadal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política ERC Balaguer proposa commutar multes per treballs en benefici de la comunitat Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
14 d’octubre de 2019 a
les 20:37
Actualitzat el
14 d’octubre de 2019 a les
20:45
Et pot interessar
-
Política Lleida rebrà 2,9 milions d’euros per impulsar places de residència universitària assequibles
-
Política
Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició
-
Política
José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya
-
Política ERC i Junts revalidarien l’escó a Lleida i el PSC podria perdre’n un, segons Sigma Dos
-
Política
Les tres lliçons del cas Mínguez
-
Política
Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon»
