L'Ajuntament de Puigverd de Lleida (Segrià) ha anunciat amb un comunicat que l'alcalde del municipi, Josep Solsona, ha agafat la baixa mèdica. La situació es produeix després que el batlle de la localitat fos detingut divendres al migdia per un presumpte delicte de violència de gènere.
El consistori ha indicat que la tinenta d'alcalde Úrsula Barrufet té assumides les funcions d'alcaldessa accidental. Al comunicat, l'equip de govern municipal ha demanat que es respecti el dret a la presumpció d'innocència de Solsona.
Dissabte, quan va transcendir la detenció, el partit de l'alcalde, Junts, i l'equip de govern mostraven la "consternació" davant els fets i li reclamaven que deixés l'alcaldia. El partit l'ha suspès de militància.
[plantillavirals]
L'alcalde de Puigverd de Lleida agafa la baixa després de ser arrestat per violència de gènere
La tinenta d'alcalde Úrsula Barrufet assumeix les funcions d'alcaldessa accidental per la situació mèdica de Josep Solsona
ARA A PORTADA
-
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
S’enfronta a 14 anys per intentar cremar viva la seva parella mentre dormia a Artesa de Segre Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
Publicat el
11 de març de 2024 a
les 22:03
Et pot interessar
-
Política
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega
-
Política
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat
-
Política
Treballem per Balaguer abandona el govern i deixa el PSC en minoria
-
Política
Absolt l’exalcalde d’Alcarràs d’amenaces i coaccions a dos urbans del poble
-
Política
Larrosa confirma l’inici de les obres a Torre Salses i consolida els pressupostos per al 2026
-
Política
Natàlia Lloreta, nova cap del gabinet de l’alcalde de Lleida
