Els col·lectius ARRAN, El SEPC i la CUP han fet un acte avui a la Plaça de l’Exèrcit canviant el nom d’aquest indret pel de “Plaça de les dones assassinades víctimes de la violència masclista”, emmarcat en de les accions prèvies al 8 de març, el dia de la dona.
Amb aquesta acció han volgut recordar la violència que el sistema patriarcal exerceix sobre el cos i les vides de les dones i en la seva vesant més tràgica, com és el feminicidi gairebé diari.
L’Esquerra Independentista de Lleida considera que les polítiques neoliberals de privatització i retallada de serveis públics i serveis socials, perpetuen que siguin les dones les que continuem assumeixen les tasques de cures, la criança i el manteniment quotidià de la vida.
L’Esquerra Independentista canvia el nom de la plaça de l’Exèrcit de Lleida
Les entitats fan una crida a participar dels actes del dia de la dona
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2016 a les 18:33
Et pot interessar
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
-
Política
Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
-
Política
La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026
