[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HTuKsK2KIfM[/youtube]
La interpretació de l'himne espanyol ha estat acollida avui al circuit de Montmeló amb xiulets i esbroncades, quan ha pujat al podi el guanyador de la cursa de Moto GP Jorge Lorenzo. Aquesta és la segon xiulada que es produeix en pocs dies en territori català contra l'himne nacional espanyol, després dels fets del Nou Camp del passat dia 30 de maig a la final de la Copa del Rei.
Alguns canals de televisió han ignorat el fet, mentre que d'altres, com és el cas de "La Cuatro", han passat vídeo de Lorenzo mentre se sentia l'himne a tot volum i l'esbroncada de fons. Mentrestant, els periodistes es preguntaven qui devia ser el motiu de la mostra de protesta, si anava adreçada contra el pilot o contra l'himne, i acabaven el comentari assenyalant que "en poca estona sortirem de dubtes".
ARA A PORTADA
-
El Govern ressuscita l’Eix Transversal Ferroviari en plena crisi de Rodalies Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
Raimat, símbol del deteriorament ferroviari: més de 20 anys amb limitació de velocitat Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
La Fiscalia demana 6 anys de presó per a Albert Esteve per un presumpte frau a la Seguretat Social Redacció
-
-
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants Redacció
Publicat el
14 de juny de 2015 a
les 19:16
Et pot interessar
-
Política
Alba Pijuan es regira contra la moció de censura: «És un pacte contra natura»
-
Política
Junts i la CUP li prenen l’alcaldia de Tàrrega a ERC: Rosa Maria Perelló serà l’alcaldessa
-
Política
Els pressupostos preveuen 163 milions a Ponent: consulta les inversions
-
Política
El PSC es queda sol en la defensa del centre comercial de Lleida
-
Política
L'oposició tomba l'augment salarial dels regidors del govern de Balaguer
-
Política
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança
