
Alguns signants del manifest Foto: Crida per Lleida
La Crida per Lleida ha presentat aquest divendres al pati de l’IEI de Lleida el manifest de suport que sota el títol “Crida per una Lleida dels barris i la gent” compta amb una vuitantena d’impulsors inicials de reconeguda trajectòria en diversos moviments socials i camps artístic i professionals.
El text fa present que Lleida "viu avui una situació excepcional que demana un canvi profund en la política municipal a través del trencament amb les formes de govern municipal tradicionals de la ciutat". El manifest diu que cal impulsar un nou projecte de ciutat comunitari, que es basi en principis d’igualtat i justícia social, i que situï la gent i els barris i les partides de Lleida al centre de la presa de decisions i de les polítiques locals.
Es per això que els/les sotasignants consideren que el projecte de la Crida per Lleida-CUP és el que té més capacitat de donar resposta als reptes que avui afronten els barris, la ciutat i el país i animen les lleidatans i lleidatanes a donar-hi suport a les eleccions del proper 24 de maig.