El candidat de CiU a la Paeria, Toni Postius, torna a collar Àngel Ros amb temes de transparència. El convergent ha assegurat avui que la Paeria es nega a fer els deures en termes d'informació a la ciutadania, i ha demanat que segueixi els passos d'altres consistoris com el de Gavà, que publica les factures per àrees, permetent així el control dels ciutadans.
Postius ha insistit en el fet que la transparència és una de les prioritats del seu ideari polític i ha defensat que és només una qüestió de voluntats. "Els lleidatans tenen el dret de saber on es destinen els seus impostos" ha recordat el regidor abans d’afegir que “el govern liderat per Àngel Ros es nega a donar respostes a l'hora de mostrar on destina els diners dels contribuents".
Postius ha furgat en la ferida de les dietes i primes de la Caixa cobrades per Ros i ha apuntat que "la majoria socialista ha de deixar d’amagar-se darrera la Llei Orgànica de Protecció de Dades (LOPD) per evitar donar les explicacions necessàries a la ciutadania en temàtiques com els sous de la Caixa".
Postius pressiona Ros pel flanc de la transparència
Política
Assegura que la Paeria "no fa els deures" a l'hora d'informar sobre es destinen els diners dels contribuents
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2014 a
les 18:47
Et pot interessar
-
Política
Santiago Abascal, a Lleida: «Les solucions no passen per impulsar campaments d'immigrants»
-
Política
L’oposició frena l’ordenança de civisme de Lleida que prohibeix el burca i el nicab
-
Política
Onze de Setembre: recordar, persistir, guanyar
-
Política
Meritxell Feliu serà la candidata d’Aliança Catalana a l'alcaldia de Lleida
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
