El candidat de CiU a la Paeria, Toni Postius, torna a collar Àngel Ros amb temes de transparència. El convergent ha assegurat avui que la Paeria es nega a fer els deures en termes d'informació a la ciutadania, i ha demanat que segueixi els passos d'altres consistoris com el de Gavà, que publica les factures per àrees, permetent així el control dels ciutadans.
Postius ha insistit en el fet que la transparència és una de les prioritats del seu ideari polític i ha defensat que és només una qüestió de voluntats. "Els lleidatans tenen el dret de saber on es destinen els seus impostos" ha recordat el regidor abans d’afegir que “el govern liderat per Àngel Ros es nega a donar respostes a l'hora de mostrar on destina els diners dels contribuents".
Postius ha furgat en la ferida de les dietes i primes de la Caixa cobrades per Ros i ha apuntat que "la majoria socialista ha de deixar d’amagar-se darrera la Llei Orgànica de Protecció de Dades (LOPD) per evitar donar les explicacions necessàries a la ciutadania en temàtiques com els sous de la Caixa".
Postius pressiona Ros pel flanc de la transparència
Assegura que la Paeria "no fa els deures" a l'hora d'informar sobre es destinen els diners dels contribuents

Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 12 de novembre de 2014 a les 19:47
Actualitzat el 12 de novembre de 2014 a les 20:06
Et pot interessar
-
Política EN DIRECTE El ple ordinari d'abril de la Paeria de Lleida
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita