Carles Puigdemont ingressaria a la presó d'Estremera en cas que la justícia espanyola el privés de llibertat després de l'extradició, i podria disposat d'una cel·la individual en cas que la demanés, segons han avançat diversos mitjans.
Així es posa de manifest en la resposta que Espanya ha remès a la Fiscalia belga, que ha demanat a la jutgessa de l'Audiència Nacional Carmen Lamela informació sobre el sistema penitenciari i judicial espanyol de cara a la compareixença demà davant un jutge belga de Puigdemont i els quatre consellers que van marxar a Brussel·les.
Mentrestant, les dirigents que van exiliar-se a -Clara Ponsatí i Meritxell Serret- ingressarien en un centre penitenciari de la Comunitat de Madrid, previsiblement el d'Alcalá Meco, on estan recloses ja dues exconselleres.
Puigdemont aniria a la presó d'Estremera i disposaria d'una cel·la individual
Així ho ha traslladat el ministeri de l'Interior a la Fiscalia belga, que havia demanat informació sobre l'estat dels centres penitenciaris espanyols
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2017 a les 00:48
Et pot interessar
-
Política Les crítiques per la inseguretat i la deixadesa marquen la reunió del pla integral del casc antic de Balaguer
-
Política Viure al món rural serà més fàcil: incentius per comprar i reformar habitatges
-
Política El Suprem ratifica la condemna contra Josep Ibarz per contractar a dit
-
Política Dimiteix l’alcalde d’Arbeca denunciat per maltractar la seva exparella
-
Política Larrosa demana «evolucionar» al comerç local davant l'arribada de Torre Salses
-
Política El Pont de Suert projecta un futur amb sostenibilitat, comunicacions i joventut