L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha assegurat que la Paeria no destinarà cap línia de subvenció per als propietaris dels edificis que tinguin plaques franquistes. En una entrevista a La Xarxa, el Paer en cap ha indicat que el consistori no es gastarà diners en aquesta qüestió i ha indicat que els que vulguin treure aquests símbols franquistes "que agafin una escala i un tornavís i que la treguin. Que ho faci cadascú".
D'aquesta manera, Ros ha tancat el debat que va obrir la setmana passada el regidor de Participació Ciutadana, Joan Gómez, que va assegurar a NacióLleida que l'equip de govern estava treballant en un pla per acabar amb les plaques del jou i les fletxes.
En aquest aspecte, Ros ha argumentat que aquestes plaques estan en edificis que no són de titularitat pública i ha defensat, altre cop, els deures que va fer la Paeria durant la Transició en relació a l'eliminació del nomenclàtor dels noms de personatges franquistes.
Ros s'espolsa responsabilitats sobre plaques franquistes: «Que se les tregui cadascú»
Política
L'alcalde de Lleida assegura que la Paeria no destinarà cap línia d'ajuda econòmica per a la retirada de les plaques
ARA A PORTADA
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Política Els nacionalitzats a través de la llei de nets no podran votar a les eleccions del 29-N ACN
-
Política El 29-N no altera els plans del CEO: hi haurà enquesta abans de les eleccions espanyoles Lluís Girona Boffi
Publicat el
06 de març de 2017 a
les 23:41
Et pot interessar
-
Política El cas Mínguez atia la pugna pel quart escó lleidatà
-
Política
Sánchez tanca files amb Mínguez en plena polèmica pels pisos de la seva parella
-
Política
El PSC de Lleida ratifica Montse Mínguez com a cap de llista al Congrés per al 29-N
-
Política El PP apunta contra Montse Mínguez pels negocis immobiliaris de la seva parella
-
Política
Lleida reforça els incentius fiscals per mobilitzar els habitatges buits
-
Política
El primer alcalde d’origen àrab de Catalunya vol ser senador
