La nova delegada del Govern davant de la Unió Europea, Meritxell Serret, ha assegurat que confia "demostrar amb els fets" que pot fer "perfectament" la seva feina a Brussel·les. "La meva condició aquí és de persona lliure", ha dit Serret a Catalunya Ràdio. "Hem estat en reunions amb persones, partits, eurodiputats, i es pot fer," ha assegurat Serret al ser preguntada per les paraules del primer secretari del PSC, Miquel Iceta, que va definir com un "error" el seu nomenament.
"El proper cop que vingui a Brussel·les, el senyor Iceta, si vol ens podem reunir a la delegació i en podem parlar més", ha remarcat l'exconsellera d'Agricultura. Serret ha admès que no pot tornar a l'Estat espanyol, però ha insistit: "La meva feina és a Brussel·les, i tinc clar que la puc fer, estic en condicions de fer-la".
Serret ha assegurat que assumeix el càrrec amb "molta il·lusió" i la voluntat d'acostar "Catalunya a la Unió Europea i la Unió Europea a Catalunya". La nova delegada ha indicat que treballarà amb vocació de "servei" per fomentar que hi hagi "més diàleg" i que "es puguin escoltar totes les veus".
Serret: «La meva feina és a Brussel·les i tinc clar que la puc fer»
La nova delegada del govern davant de la UE diu que assumeix el càrrec amb "molta il·lusió" i la voluntat d'acostar Catalunya a la UE
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juny de 2018 a les 00:59
Actualitzat el 28 de juny de 2018 a les 08:40
Et pot interessar
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
-
Política
Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
-
Política
La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026
