La nova delegada del Govern davant de la Unió Europea, Meritxell Serret, ha assegurat que confia "demostrar amb els fets" que pot fer "perfectament" la seva feina a Brussel·les. "La meva condició aquí és de persona lliure", ha dit Serret a Catalunya Ràdio. "Hem estat en reunions amb persones, partits, eurodiputats, i es pot fer," ha assegurat Serret al ser preguntada per les paraules del primer secretari del PSC, Miquel Iceta, que va definir com un "error" el seu nomenament.
"El proper cop que vingui a Brussel·les, el senyor Iceta, si vol ens podem reunir a la delegació i en podem parlar més", ha remarcat l'exconsellera d'Agricultura. Serret ha admès que no pot tornar a l'Estat espanyol, però ha insistit: "La meva feina és a Brussel·les, i tinc clar que la puc fer, estic en condicions de fer-la".
Serret ha assegurat que assumeix el càrrec amb "molta il·lusió" i la voluntat d'acostar "Catalunya a la Unió Europea i la Unió Europea a Catalunya". La nova delegada ha indicat que treballarà amb vocació de "servei" per fomentar que hi hagi "més diàleg" i que "es puguin escoltar totes les veus".
Serret: «La meva feina és a Brussel·les i tinc clar que la puc fer»
La nova delegada del govern davant de la UE diu que assumeix el càrrec amb "molta il·lusió" i la voluntat d'acostar Catalunya a la UE
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
28 de juny de 2018 a
les 00:59
Actualitzat el
28 de juny de 2018 a les
08:40
Et pot interessar
-
Política
Els pressupostos preveuen 163 milions a Ponent: consulta les inversions
-
Política
El PSC es queda sol en la defensa del centre comercial de Lleida
-
Política
L'oposició tomba l'augment salarial dels regidors del govern de Balaguer
-
Política
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança
-
Política
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega
-
Política
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat
