El delegat del Govern a Lleida, Bernat Solé, ha lamentat que la CUP s'agafi a arguments que fan referència a la gestió política del govern del PSC a la Paeria per justificar el seu rebuig a participar a l'acte institucional de la Diada a la vegueria de Ponent divendres que ve.
Es farà novament a la Seu Vella organitzat amb la Paeria i la Diputació, en un emplaçament que va establir al 2011 el govern municipal d'Àngel Ros, ja que al lloc on tradicionalment s'havia fet, l'edifici del Roser, s'hi va començar a construir un parador nacional. En una entrevista amb l'ACN, Solé recorda que la Seu Vella també representa la "repressió" i aposta perquè el moviment independentista posi damunt la taula les "fortaleses" i deixi enrere la divisió.
Segons Bernat Solé cada formació és lliure de decidir si s'adhereix o no a l'acte institucional de la Diada però no comparteix els arguments que ha donat la CUP per no anar-hi.
En aquest sentit, el delegat remarca que la de Ponent és l'única vegueria que organitza l'acte de forma conjunta amb la Paeria i la Diputació; una circumstància que ha qualificat com a "valor preuat" que hauria de motivar l'assistència de totes les forces independentistes.
Solé lamenta que la CUP s’agafi al passat per esborrar-se de la Diada a Lleida
Política
El delegat del Govern a Lleida demana prioritzar les "fortaleses" del moviment independentista davant la divisió actual
- Bernat Solé -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2021 a
les 18:41
Actualitzat el
08 de setembre de 2021 a les
18:47
Et pot interessar
-
Política
Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida»
-
Política
Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic
-
Política
La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox
-
Política Lleida tirarà endavant l'ordenança que prohibeix el burca gràcies al vot de Junts
-
Política
Santiago Abascal, a Lleida: «Les solucions no passen per impulsar campaments d'immigrants»
-
Política
L’oposició frena l’ordenança de civisme de Lleida que prohibeix el burca i el nicab
