L'Ajuntament de Tàrrega ha procedit a reposar la bandera espanyola al balcó de la Casa Consistorial. La bandera va ser despenjada per un espontani el passat 1 d'octubre quan hi havia una concentració a la plaça Major per protegir les urnes del referèndum i rebutjar la violència de la policia espanyola i la Guàrdia Civil.
La reposició de la bandera, a més de respondre a l'imperatiu legal derivat d'una sentència judicial, "obeeix a la voluntat perquè el procés sobiranista es desenvolupi de forma pacífica, cívica i respectuosa amb totes les sensibilitats existents al municipi i en el conjunt del poble de Catalunya".
Tàrrega reposa la bandera espanyola a l'Ajuntament per mostrar el pacifisme del procés
Diumenge la van arrencar del balcó quan hi havia una concentració a la plaça Major per protegir les urnes i rebutjar la violència policial
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 04 d’octubre de 2017 a les 19:46
Actualitzat el 04 d’octubre de 2017 a les 19:52
Et pot interessar
-
Política
Lleida estrena la videoatenció ciutadana
-
Política
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya»
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
