Abans d'iniciar la manifestació, els estudiants han desplegat una estelada gegant dins del Claustre del Rectorat de la UdL i han cremat caixes de cartró amb imatges del rei, el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i jutges i fiscals del Tribunal Suprem. La marxa s'ha iniciat a la una i ha transcorregut per prat de la Riba i l'estació de trens fins arribar a la subdelegació del govern espanyol a Lleida, que està custodiada per Mossos i policia espanyola.

Imatges del rei, jutges i fiscals del judici han cremat durant la mobilització Foto: ACN
En arribar a la subdelegació del govern espanyol a Lleida els manifestants han tirat ous i pintura a alguns dels vehicles policials. La zona estava custodiada per una quinzena de vehicles policials, la meitat aproximadament dels Mossos i l'altra meitat de la policia espanyola, que encerclen l'edifici. També hi havia Mossos custodiant l'estació de trens de Lleida.

Unes 3.000 persones s'han manifestat per Lleida Foto: ACN
Després d'uns tres quarts d'hora, la concentració s'ha dissipat, tot i que un centenar de manifestants han tornat en direcció al Rectorat, des d'on s'ha iniciat la mobilització.