Unes 200 persones s'han concentrat aquest dimecres al vespre al davant de la subdelegació del govern espanyol a Lleida per defensar la unitat d'Espanya.
Els manifestants s'han passejat per diversos carrers de la capital del Segrià cantant proclames en contra del procés sobiranista, i han acabat amb el crit amb el qual diversos veïns de municipis espanyols van acomiadar els policies enviats a Catalunya; "a por ellos". Aquesta proclama s'ha fet entre nombroses banderes espanyoles eren onejades pels concentrats, entre els quals també s'hi trobaven diversos policies nacionals.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jdutkE_AWkQ[/youtube]
Una manifestació espanyolista a Lleida acaba amb crits d'«a por ellos»
Desenes de persones s'han passejat pels carrers de la ciutat clamant a favor de la unitat d'Espanya
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’octubre de 2017 a
les 23:27
Et pot interessar
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
-
Política
La Generalitat reclama a Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena que van sortir de Lleida
