Xavier Palau continuarà al capdavant del PP a la demarcació de Lleida, després que hagi estat elegit president, càrrec que va assumir el juny del 2021. La candidatura de l'actual portaveu del PP a la Paeria ha estat l'única que s'ha presentat al 13è Congrés provincial del partit i ha rebut el suport de més del 99,99% dels afiliats. En concret, dels 110 vots emesos, 109 han estat favorables i només una persona hi ha votat en blanc, mentre que no hi ha hagut cap vot contrari.
El president del PP, Alberto Núñez Feijóo ha ungit el polític lleidatà en un acte en el que, ha acusat el PSC de ser "l'únic garant que continuï governant l'independentisme a Catalunya" i avisa que el "pacte de dependència" dels socialistes amb ERC "està arribant massa lluny" perquè no vetlla pels interessos del país, sinó que té com a únic objectiu la continuïtat del govern de Pedro Sánchez.
"Defrauda els votants del PSC, que estic convençut que van votar el partit perquè no governés l'independentisme", ha dit des de Lleida on aquest diumenge ha assistit al 13è Congrés del partit a la demarcació. Un objectiu, ha dit, que també es pot veure als pressupostos generals de l'Estat de 2023, que segons Feijóo pretenen "acontentar els socis parlamentaris" perquè Sánchez pugui seguir de president espanyol.
[noticiadiari]2/240939[/noticiadiari]
Sobre el delicte de sedició, Feijóo ha considerat "greu" que l'executiu estatal s'hagi ofert per reformar-lo: "Tots hem de ser iguals davant la llei, començant pels polítics", ha defensat, a la vegada que ha reivindicat el PP com el partit que farà donar compliment a l'Estatut i a la Constitució. Precisament sobre el partit que presideix, ha demanat connectar amb els votants a Catalunya acceptant amb "humilitat" que fins ara no ho han sabut fer.
Xavier Palau, líder indiscutible del PP a Lleida
El candidat a l’alcaldia lleidatana rep el suport d’Alberto Núñez Feijóo i Alejandro Fernández en el 13è Congrés del PP lleidatà
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 23 d’octubre de 2022 a les 16:39
Et pot interessar
-
Política EN DIRECTE El ple ordinari d'abril de la Paeria de Lleida
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita