"Voluntariat per la llengua" és un programa que fomenta l'ús de la llengua catalana en les relacions personals tot posant en contacte una persona que parla habitualment català amb una altra que en té coneixements bàsics.
El programa al Pallars Jussà compta amb la col·laboració de la Biblioteca Pública Maria Barbal com a espai de referència per a les parelles lingüístiques, i de diferents organitzacions com Creu Roja i Comerç Associat de Tremp que li donen.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de març de 2009 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat El Col·legi de Periodistes inaugura oficialment la nova seu de Lleida
-
Societat La planta de biogàs de la Sentiu de Sió «es farà sí o sí» per garantir el futur dels ramaders, segons els promotors
-
Societat Una dona declara que un veí la va drogar i la va intentar violar a Agramunt
-
Societat Investiguen un veí de Rosselló per matar amb un quad una vaqueta en un «encierro»
-
Societat Escàndol animal a la Noguera: una gossa maltractada mor després que els Agents Rurals la retornessin al seu propietari
-
Societat Centenars de persones es manifesten a Lleida amb motiu de la vaga per Palestina