El Parc de la Mitjana de Lleida ha celebrat aquest diumenge els seus 25 anys d’activitats d’educació ambiental amb una festa lúdica i familiar, amb més d’una vintena de jocs, tallers, experiments científics i activitats diverses que han permès als nens que hi ha assistit descobrir els valors del parc i els seus animals i plantes.
Aquesta celebració pretén valorar un espai natural sorprenent i promoure valors relacionats amb la sostenibilitat, la biodiversitat, o la gestió dels recursos de manera responsable, entre altres. En aquest sentit, un dels eixos d’actuació de la Paeria per aquest mandat és la sostenibilitat, l’eficiència energètica i el desenvolupament de l’Agenda 21 Escolar per impulsar accions de formació i sensibilització en matèria de sostenibilitat a la ciutat.
Una de les activitats de la festa de la Mitjana ha estat l’alliberament de fauna pròpia del parc, la qual s’ha realitzat amb la col·laboració del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Vallcalent.
La festa ha comptat també amb la col·laboració de l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol, que ha realitzat una acció artística conjunta de Land Art, la creació d’un mosaic gegant fet amb elements naturals en el qual han pogut prendre part tots els visitants de la festa. L’obra efímera, feta sobre la base d’elements naturals, restarà al parc com a commemoració del 25è aniversari.
25 anys de la Mitjana de Lleida
Durant aquests anys han passat pel parc unes 115.000 persones
ARA A PORTADA
-
Escac al camp català: el conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
La Fiscalia demana 6 anys de presó per a Albert Esteve per un presumpte frau a la Seguretat Social Redacció
-
Publicat el
24 d’abril de 2016 a
les 18:03
Et pot interessar
-
Societat
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
-
Societat
Mor Lluís Garrofé, referent de l'excursionisme català
-
Societat
Alcaldes del Pla d’Urgell alerten de la manca de metges i exigeixen solucions
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
