El jutge de guàrdia de Lleida ha enviat a la presó el presumpte cap d'un grup criminal dedicat a l'elaboració i venda de drogues de disseny que tenia el laboratori clandestí a Mollerussa. Els altres sis detinguts que han passat a disposició judicial aquest dissabte -quatre homes i dues dones- han quedat en llibertat amb càrrecs. Tots ells van ser detinguts dijous per la Guàrdia Civil de Lleida en el marc de l'operació 'Saldos'. Tres arrestats més ja van quedar en llibertat després de declarar a la comandància.
Arran de l'operació la Guàrdia Civil va confiscar més de 20 quilos de speed, 20 litres de producte semisòlid amfetamínic, 3.340 comprimits de MDMA (èxtasi), 250 grams de haixix i 6.146 grams de marihuana. També una gran quantitat de material de laboratori, 3.000 euros en metàl·lic, tres turismes, diversos telèfons mòbils i ordinadors portàtils i documentació.
En total es van fer sis registres domiciliaris, la meitat a les comarques de Lleida. Els agents van entrar en immobles de Mollerussa i les Borges Blanques, localitats d'on eren veïns els sis lleidatans detinguts (quatre a les Borges i dos a Mollerussa). De la resta d'arrestats n'hi ha dos de Riudecols (Baix Camp), un de Pallejà (Baix Llobregat) i un de Barcelona. El qui ha ingressat a la presó és el veí de la capital del Pla d'Urgell que presumptament exercia de cap de la banda.
La investigació va començar a finals de l'any passat i l'ha dirigida el jutjat d'instrucció número dos de Lleida. Es considera l'operació antidroga més important que ha portat a terme la Guàrdia Civil de Lleida en els darrers anys.
A presó el presumpte cap del laboratori de drogues de disseny trobat a Mollerussa
Societat
El laboratori clandestí es trobava a Mollerusa i sis detinguts més han passat a disposició judicial
ARA A PORTADA
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
Publicat el
24 de juny de 2017 a
les 18:41
Actualitzat el
24 de juny de 2017 a les
18:42
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
