Un veí de Mollerussa de 32 anys i d'origen romanès, M. I. A., ha declarat aquest divendres al jutjat d'instrucció 1 de Lleida com a investigat, acusat d'haver robat fins a en sis ocasions en menys d'un mes a la farmàcia de la plaça Major de Mollerussa.
L'home ha reconegut haver agafat "alguna vegada algun producte" perquè ha explicat que és consumidor d'heroïna i es trobava molt malament i que té una filla menor al seu càrrec i només treballa a temporades com a temporer i guanya molt poc.
Els denunciants asseguren que l'home hauria robat 17 cremes hidratants i facials, per un valor total de 428,70 euros i han aportat imatges gravades per les càmeres de seguretat de l'establiment on es pot veure un home que presumptament seria l'investigat amagant-se diversos productes a les butxaques. Les imatges són dels dies 18,22 i 30 de març i dels dies 5, 8 i 11 d'abril. El jutge haurà de decidir ara si la causa segueix endavant o l'arxiva.
Acusat de robar sis vegades en menys d'un mes en una farmàcia de Mollerussa
Societat
Declara com a investigat al jutjat d'instrucció 1 de Lleida que "alguna vegada ha agafat algun producte"
- Els jutjats de Lleida -
- Arxiu
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
23 d’abril de 2016 a
les 16:27
Actualitzat el
23 d’abril de 2016 a les
16:31
Et pot interessar
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
El Pirineu lleidatà, la zona de Catalunya amb més pobles abandonats
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 190 km/h per la C-14 a Peramola
-
Societat
JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris
