El Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona i Lleida i l'empresa Roomonitor han acordat impulsar el civisme en aquest tipus d'habitatges, així com en els d'estudiants.
En un comunicat aquest dimecres, la companyia ha detallat que l'acord consistirà a impulsar en elles l'ús dels seus sonòmetres intel·ligents per a "la detecció de qualsevol tipus de molèstia sonora o comportament incívic dels seus ocupants".
L'ús d'aquest dispositiu es complementarà, quan llanci avisos de soroll, amb una assistència nocturna, que implicarà que es personifiqui en l'habitatge un responsable per "evitar que s'arribi a produir cap molèstia".
Administradors de finques de Lleida promouen el civisme en habitatges turístics
Societat
Es vol impulsar l'ús de sonòmetres intel·ligents per a "la detecció de qualsevol tipus de molèstia sonora o comportament incívic dels seus ocupants"
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de maig de 2018 a
les 23:19
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
