El Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona i Lleida i l'empresa Roomonitor han acordat impulsar el civisme en aquest tipus d'habitatges, així com en els d'estudiants.
En un comunicat aquest dimecres, la companyia ha detallat que l'acord consistirà a impulsar en elles l'ús dels seus sonòmetres intel·ligents per a "la detecció de qualsevol tipus de molèstia sonora o comportament incívic dels seus ocupants".
L'ús d'aquest dispositiu es complementarà, quan llanci avisos de soroll, amb una assistència nocturna, que implicarà que es personifiqui en l'habitatge un responsable per "evitar que s'arribi a produir cap molèstia".
Administradors de finques de Lleida promouen el civisme en habitatges turístics
Es vol impulsar l'ús de sonòmetres intel·ligents per a "la detecció de qualsevol tipus de molèstia sonora o comportament incívic dels seus ocupants"
ARA A PORTADA
-
-
Només el 5% dels brots de pesta porcina africana a la Unió Europea han arribat a les granges el 2025 Redacció
-
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després Àlvar Llobet i Sotelo
-
Mercolleida aplica una rebaixa històrica del preu del porc després dels casos de pesta Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 30 de maig de 2018 a les 23:19
Et pot interessar
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
-
Societat
Els ramaders confien que les mesures de bioseguretat frenin l’avenç de la pesta porcina
-
Societat
Desallotjat el bloc del carrer Santiago Rusiñol de Borges en un operatiu sense incidents
-
Societat
Els tractors tornen a Lleida per exigir canviar les ZEPA
-
Societat Entre l'expansió i l'emergència: la pesta porcina posa a prova el motor econòmic de Lleida
