El Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona i Lleida i l'empresa Roomonitor han acordat impulsar el civisme en aquest tipus d'habitatges, així com en els d'estudiants.
En un comunicat aquest dimecres, la companyia ha detallat que l'acord consistirà a impulsar en elles l'ús dels seus sonòmetres intel·ligents per a "la detecció de qualsevol tipus de molèstia sonora o comportament incívic dels seus ocupants".
L'ús d'aquest dispositiu es complementarà, quan llanci avisos de soroll, amb una assistència nocturna, que implicarà que es personifiqui en l'habitatge un responsable per "evitar que s'arribi a produir cap molèstia".
Administradors de finques de Lleida promouen el civisme en habitatges turístics
Es vol impulsar l'ús de sonòmetres intel·ligents per a "la detecció de qualsevol tipus de molèstia sonora o comportament incívic dels seus ocupants"
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de maig de 2018 a les 23:19
Et pot interessar
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió