Afrucat valora molt positivament l'inici de la vacunació anticovid als treballadors d'empreses fruiteres. El president de l'entitat, Francesc Torres, considera que "era de justícia reconèixer que el fruiter és un sector essencial i vulnerable". "Sempre hem cregut que era la manera més eficaç de protegir els treballadors i les poblacions que els acullen, però mai hem volgut passar per davant dels col·lectius més febles que a hores d'ara ja estan majoritàriament vacunats, almenys amb la primera dosi", ha assenyalat.
D'altra banda, l'Assemblea d'Afrucat ha aprovat que Montse Baró, gerent de Baró e Hijos, assumeixi la presidència de l'entitat, prenent així el relleu a Francesc Torres. El canvi es farà efectiu a l'octubre i serà per a quatre anys.
Salut començarà a vacunar aquest dimecres els treballadors del sector agrari. La consellera Alba Vergés visitarà l'inici de la vacunació al municipi de Soses (Segrià). Aquesta era una mesura que el sector agrari i municipis fruiters portaven reclamant des de feia temps. Segons Afrucat, es prioritzarà la vacunació a les empreses que van participar en el programa de cribratges que va posar en marxa el Departament.
Montse Baró assumirà la presidència d'Afrucat a l'octubre
L'Assemblea d’Afrucat celebrada aquest dimarts ha aprovat renovar la presència de l'associació empresarial de fruita de Catalunya. Així, Montse Baró prendrà el relleu al capdavant d'Afrucat a Francesc Torres, un canvi que es farà efectiu a l'octubre. Baró, de 33 anys, és gerent de Baró e Hijos, diplomada en Administració i Direcció d’Empreses per ESADE i màster per la mateixa universitat.
És la tercera generació de l'empresa familiar, fundada el 1962 pel seu padrí Emilio Baró, que també va ser un dels fundadors d'Asofruit. El seu pare, Josep Maria Baró, era membre de la junta d'Asofruit quan la patronal es va fusionar amb Catalonia Qualitat per crear Afrucat.
Afrucat celebra l'inici de la vacunació a treballadors d'empreses fruiteres
Societat
Montse Baró assumirà la presidència de l'entitat després de l'estiu
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
18 de maig de 2021 a
les 17:51
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
