El president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha carregat durament contra els jugadors després que l'equip hagi perdut contra l'Espanyol B per 0 a 3 al Camp d'Esports. El propietari del club lleidatà ha vetat l'aparició pública de futbolistes i tècnics, a qui ha acusat de fer "el ridícul". "S'han discutit entre ells i s'han faltat al respecte durant la primera part. No podem permetre aquesta actitud", ha lamentat el president, que ha demanat "respecte" a l'entitat per part dels futbolistes.
En roda de premsa, Esteve ha assegurat que en deu anys no havia vist mai una actitud tan dolenta com la que ha presenciat durant la primera part de l'encontre, que ha acabat amb 0 a 2 pels periquitos. Esteve ha instat els jugadors a posar-se a treballar i per primera vegada no ha ratificat Molo. En aquest sentit, ha dit que la directiva prendrà mesures si es torna a repetir una situació com la d'aquest dissabte.
Albert Esteve esclata contra els jugadors del Lleida i avisa Molo
El president del club diu que prendrà mesures si l'equip torna a perdre com ho ha fet aquest dissabte al Camp d'Esports contra l'Espanyol B (0-3)
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de febrer de 2021 a les 22:27
Actualitzat el 13 de febrer de 2021 a les 23:11
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Menys robatoris i més seguretat: així actuen els Mossos al món rural