El president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha assegurat que continuarà la temporada vinent al capdavant de l'entitat encara que l'equip no pugi a la Segona A.
En declaracions a Catalunya Ràdio, Esteve assegura que la junta directiva manté la il·lusió pel projecte i que no ha pensat en abandonar la presidència malgrat les dificultats que ha patit el club durant l'any. En aquest sentit, el president lleidatà ha admès que durant l'any hi ha hagut moments complicats però que la seva idea és "seguir com fins ara".
Albert Esteve: «Tinc il·lusió per seguir presidint el Lleida Esportiu»
Esteve confirma que l'any vinent seguirà al capdavant del club encara que no hi hagi l'ascens a Segona A
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juny de 2016 a
les 17:48
Actualitzat el
25 de juny de 2016 a les
18:58
Et pot interessar
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
