Les comarques de la plana de Lleida: Segrià, Garrigues, Noguera i l’Urgell, presenten un elevat risc d'incendi com a conseqüència de l’onada de calor, per la qual cosa s’ha activat el nivell 2 del Pla Alfa, que també s’estén a la Terra Alta, el Priorat i la Ribera d’Ebre.
El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat ha activat el pla, que romandrà vigent fins al dilluns, 21 de juliol, i demana que es tinguin en compte totes les recomanacions preventives fins que hi hagi una nova comunicació per part de Protecció Civil.
El Pla Alfa és un procediment operatiu que defineix les actuacions dels efectius de vigilància i prevenció d'incendis forestals desplegats sobre el territori, davant de les situacions de perill d'incendi que es produeixin. Es gradua en una escala de 4 nivells operatius, de 0 a 3, per cada comarca.
Alerta per incendis en quatre comarques lleidatanes
La Generalitat activa el Pla Alfa en nivell 2 per al Segrià, la Noguera, les Garrigues i l’Urgell
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2019 a
les 21:35
Et pot interessar
-
Societat
FGC millorarà la protecció contra despreniments a la línia de la Pobla
-
Societat
Parades de llibres i roses plenes de gent a Tàrrega per celebrar el Sant Jordi
-
Societat
Lleida es bolca amb el Sant Jordi
-
Societat «No és un problema que el burca es vegi pels carrers»
-
Societat Illa defensa la decisió de la Paeria de prohibir l'ús del vel integral a Lleida
-
Societat
La Paeria preveu atendre uns 240 migrants al dia per tramitar la regularització
