La plaça Major de la Granja d'Escarp (Segrià) s'ha omplert de gom a gom en record del jove de 14 anys veí del municipi que es va ofegar diumenge a les piscines municipals i que va morir aquest dilluns a l'hospital Sant Joan de Déu de Barcelona a causa de les seqüeles patides.
Familiars, amics, veïns del poble i també alumnes de l'institut de Seròs on estudiava el noi han fet dos emotius minuts de silenci a la plaça. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol, del 17 al 19 de juny, durant els quals les banderes del municipi onegen a mitja asta, s'han suspès els actes oficials i s'ha tancat la piscina municipal. El jove de la Granja és la primera víctima mortal en piscines municipals catalanes aquest 2019.
L'alcalde de la Granja d'Escarp, Manel Solé, ha lamentat el "fatal desenllaç" i ha agraït a tots els assistents que s'hagin acostat a la plaça Major del municipi a donar suport a la família en aquest moment tan "difícil". En la concentració estava present la mare del jove que, tot i que no ha parlat, ha agraït el suport rebut a través d'una altra familiar. L'Ajuntament s'ha posat a disposició de la família, d'origen marroquí, i també dels veïns que necessitin el suport necessari en aquest moment "tan tràgic".
El jove, de 14 anys, tenia dos germans, un menor i un més gran que ell, que ja fa anys que viuen al municipi. Sembla ser que l'adolescent es va ofegar després de patir un tall de digestió. L'alcalde també ha volgut agrair la feina "ingent" que va fer la socorrista que va aconseguir mantenir el jove amb vida fins que van arribar els serveis d'emergència.
Amics i familiars del noi ofegat a la Granja d'Escarp fan dos emotius minuts de silenci
La plaça Major del municipi s'omple de veïns i també d'alumnes de l'institut de Seròs, on estudiava el jove de 14 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de juny de 2019 a
les 23:11
Actualitzat el
18 de juny de 2019 a les
23:17
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l'essència de la meva música»
