L’alcalde Àngel Ros ha visitat aquest dimecres la instal·lació que presenta el Museu de la Ciència i el Clima a la 15a Biennal d’Arquitectura de Venècia.
Acompanyat de l’arquitecte autor de l’obra, Toni Gironés, el paer en cap ha recorregut l’espai dedicat al museu lleidatà i ha comprovat in situ la descripció del projecte i la recreació, mitjançant làmines de pol·lietilé, dels canvis en el microclima que sentiran els futurs visitants de la pèrgola que donarà accés al Museu a Lleida. Aquestes làmines cobreixen tot l’estand de l’estudi de l’arquitecte Toni Gironés, on s’inclou de manera destacada el Museu municipal.
El paer en cap ha destacat "la projecció internacional de l’arquitectura realitzada a Lleida i de la pròpia ciutat que implica el fet de participar en la mostra veneciana" i ha explicat que una de les autores que també hi són presents és Benedetta Tagliabue, qui va dissenyar la nova plaça Ricard Vinyes de Lleida.
Àngel Ros se'n va a Venècia per visitar l'estand del futur Museu de la Ciència de Lleida
L'alcalde ha estat acompanyat de l’arquitecte autor de l’obra, Toni Gironés
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2016 a les 18:42
Actualitzat el 25 de maig de 2016 a les 18:53
Et pot interessar
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme
-
Societat L’últim gest solidari d’Anna Salvadó recapta més de 6.000 euros per Palestina
-
Societat Educació planteja reduir ràtios als centres de màxima complexitat de Lleida