El tinent d'alcalde d'Urbanisme del Consistori urgellenc, Jesús Fierro, ha explicat que aquesta “aprovació important” permetrà poder iniciar els tràmits necessaris per obtenir els terrenys per a ubicar-hi la futura piscina coberta municipal. Fierro ha ressaltat que, a més a més, també permetrà obtenir un nou espai per a poder dur a terme els diferents esdeveniments que se celebren durant l'any a la nostra ciutat.
Abans, però, de l'aprovació provisional, es van resoldre les al·legacions presentades a través d'un informe detallat dels tècnics redactors. El següent pas que realitzarà ara l'ajuntament de la Seu serà trametre l'expedient complert als Serveis Territorial d'Urbanisme a Lleida per tal que en facin l'aprovació definitiva.
El tinent d'alcalde d'Urbanisme també ha subratllat que “la negociació mantinguda amb els propietaris d'aquests terrenys sempre ha estat altament positiva, trobant sempre una bonda predisposició per part seva”. “Tant és així -ha afegit Jesús Fierro- que, amb tota seguretat, durant l'actual mes de juny se signarà la cessió anticipada dels terrenys on està previst la construcció de la futura piscina climatitzada”.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juny de 2009 a
les 15:55
Et pot interessar
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
-
Societat
JARC denuncia que les restriccions de sega a les ZEPA agreugen les pèrdues pels danys dels conills
-
Societat
El forn del Pla d'Urgell que només obre dues tardes a la setmana i amb servei per encàrrec
-
Societat
Quim Mandado porta la nova gira «Obrint camí» a Lleida en l’únic concert previst a Ponent
-
Societat
Alerten d'una campanya d'incendis agrícola complicada per l'avançament de la sega a Ponent
